InstaForex

Exist

Seperti Dulu-Exist


Selalu ku mengharapkan
Kau akan segera pulang
Kau balik seperti dulu
Menghapuskan rindu
Yang sering menghantuiku

Semenjak kau datang
Di hatiku sayang
Semua resahku hilang
Diriku bukanlah
Seorang yang mudah
Menyerahkan cinta semudah kata

Kudambakan cinta
Indah seperti dulu
Kerna cintaku tak pernah rasa jemu
Biar hati bimbang
Aku terus menunggu
Benar ku tahu kau tak pernah jauh
Kau di hatiku

Di hari yang datang
Janganlah kau ulang
Lukai hatiku sayang
Aku pun bukanlah
Seorang yang bisa
Menggantikan cinta sekelip mata

Aku inginkan cinta
Kita seperti dulu
Kerna cintaku tak mudah rasa jemu
Biar hati bimbang
Aku terus menunggu
Dan aku tahu kau tak pernah jauh
Kau di hatiku



Email me for any problem downloading the file or just shout out at shout out box..

email: a_lords_matrix@yahoo.com


Rahsia Pohon Cemara-Exist


Berkurun lama kurahsiakan
Cintaku padamu
Hanya kerna kau ratu laksana
Di singgahsana

Di tasik ini, di pohon cemara
Yang teguh meninggi
Bagai harapan ku kepadamu
Sekian lama

Akan kuserah cinta abadi
Menyerlah sinar malam sepimu
Agar menjadi penawar lukamu
Warna hatimu

Akan kubawa kau mengembara
Menerokai alam asmara
Mengubu kota
Cinta kita

Genggam erat jajiku
Sematkan di dalam hatimu
Moga cinta makin mekar
Mengharumkan hidupmu



Email me for any problem downloading the file or just shout out at shout out box..

email: a_lords_matrix@yahoo.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Real Time Web Analytics